kolunu gerip gerip gelişine koyuyor suratıma ya… telefonumu kafama dik bir şekilde fırlattı kafam şişti, gözümün içini çizdi görme kaybı yaşadım haanhanah ya bizim evimizde bağırış çağırış hiçbir şey yok, hayatımızda ekran yok çok nadir belki ayda bir maks 5 dk. dusa falan girmem gerekirse. bu çocuğun hırçınlığı, direnmesi, siniri beni mahvetti yani dişlerini sıkıyor kafasını titretiyor kolumu sıkıp.. 20 aylık doğduğundan beri uyumuyor, her şeye ama heerrr şeye karşı çıkıyor, 1 dk yerinde durmuyor sürekli tehlike peşinde. nasıl biraz sakinleştirebilirim bu çocuğu vallahi enerjim bitti dayak yemekten bıktım..