Arkadaşlar 4 aylıkken bebeğime kontrol amaçlı kan tahlili yaptırdık b12 1600 çıktı. Evolvia rp1 kullanıyoruz ve mamanın içinde b12 desteği var. Doktor 1 ay sonra testi tekrarlayalım dedi. 5 aylık oldu bugün tekrar tahlil verdik 1753 çıktı. Hemen doktoru aradım endişelenmeyin ama hematolojiye bir görünmenizi öneririm dedi doktor. Yarın gideceğiz ama ödüm kopuyor çok farklı şeyler gördüm internette araştırırken. Bu durumu yaşayan değerleri bu şekilde olan birileri Allah için yazabilir mi neler yapıldı bir sorun çıktı mı?