Deletedmom_985 ebebeginkiler cok kucuk bebegim 6 aylik 12 aylik aliyorum oradan. hm’e baktim ama orada da uzun kollu body yok stokta. lcw urunlerini begeniyorum kaliplar nasi e bebek gibi mi
birbebis_ Deletedmom_985 kaliplari normal en cok cesit en iyi urunden lcw de bence ne civil ne e bebek kaliplari hic normal degil ben surekli lcw den alirim
Mammamiaa_ Deletedmom_985 kalıpları normal kızımm 13 aylık 8400 12-18 rahat oluyor zaten. Ona göre sizde büyük beden alabilirsiniz
Pamukhanim_ Deletedmom_985 tam kalıp bence ben çoğunluk dışarı giyim hariç büyük alırım seneyede giysin diye
UrbanMom Deletedmom_985 e bebekten civilden daha büyükler ben ayina gore alıyorum buyuk geldiği oldu ama küçük geldiği hic olmadi
Deletedmom_985 birbebis_ evet ben de bu ay itibariyle ebebek defterini kapatiyorum. civile hic bakmadim ama lcw yeter herhalde
alpmila Deletedmom_985 2 bebegin kalıpları cok küçüm üstelik cok cekme yapıyor bu yüzden herşeyini lcw den alırım tam beden veya 1 büyük beden alırım cekme vs yapmıyor bebeğinizin kilosu normal ise tam beden alabilirsiniz