Hanımlar selam pazartesi günü kızıma tuvalet eğitimine başladım akşam üstüne doğru bezi çıkardım kızım tam 28 aylık konuşması kelimesi kendini anlatması her şeyi tam oturup sohbet edilebilecek cinsten acıktığı zaman kendini ifade edebilen bir çocuk buna güvenerek çıktım yola artı olarak 3 aylıkta bir bebeğim var bu süreçte ananemi yanıma aldım yardımcı olsun diye bu aylarda tuvalet eğitimi veren başarılı ya da başarısız kişiler bana deneyimlerini anlatabilir mi ? Çünkü asla tuvalete yapmıyor ikinci gün sadece bir kere kaka yaptı bugünde bir kere çiş yaptı tuvalete onun dışındakiler hep altına bugün artık kakasını da altına yapınca iyice umutsuzluğa kapıldım açıkçası bir yanım beze dön diyor bir yanım başladın artık devam et diyor çok kararsız kaldım tuvalete zorlamıyorum kızıp bağırmıyorum her seferinde sakin bir şekilde anlatıyorum bu ne kadar sürer ya da 2 3 gündür her seferinde altına yapması inat mı ben anlamadım lütfen tecrübeli anneler beni aydınlatsın 😔