Merhaba bacımsular biraz moralim bozuk o yüzden dertleşmek istedim biz TOKİ’lerden 2010 yapım bi daire aldık 3+1 ve fiyatı 3+1 lere göre çok iyi 2 milyon 150 bizim için güneş görmesi önemli bi faktördü eve bakmaya geldiğimizde hava kapalıydı o yüzden anlayamadık adama sorduk güneş alıyo mu diye oda emin bi şekilde 3 odanın güneş aldığını söyledi . binanın duruş tarzı çapraz bize bilerek bu şekilde yapmışlar bütün daireler güneş alabilsin dedi ya bilmiyorum nasıl bi gaflete düştük adama inandik normalde eşim çok ince eleyip sık dokuyan birisidir ikimizde dikkat etmedik ve gelgelelim ki ev güneş almıyo bende kendimize çok kızdım saflıkla nasıl anlayamadıkta evi hemen aldık artık nasip mi ne artık eşime yakındım biraz hiç niye doğru düzgün bakmadık diye oda bana en sonunda kızdı millet daha nasıl evlerde yaşıyo ben sana ev alıyorum hala yaranamıyorum olan oldu güneşi getiremeyiz artık evimizi nasıl güzelleştirebiliriz ona odaklanalım diye onada bişey söyleyemiyorum artık ama bu kadar saflık yaptığımızda sindiremiyorum ya ve rutubeti sormuştuk yok demişti biz ev eşyalıyken baktık koku olarak yok ama bi kaç odanın tabana yakın duvarları siyah olmuş bu arada ev zemin kat altımızda sığınak var