Canım anneler herkese merhaba 🌸sizlere birşey danışmak istiyorum ayın 12 sinde oğlum 1 yaşına girecek Allah’ın izniyle ama şu 2 haftadır inanılmaz agresif bize vuruyor kendine vuruyor sinirlendiği zaman yada ben kızdığım zaman herşeye ağlıyor çocuğumu biliyorum böyle değil di çünkü sizce bu normal mi yani büyüme atağı olabilir mi yaşayan var mı benim gibi aklıma takıldı 😏