Kızlar bebeğim 10 ay 25 günlük 1 haftaya yakımdır hastaydı ateş ishal burun akıntısı muhtemelen halsizlikte söz konusuydu bi kaç gündür mızmızdı dünde bugpn de iyiydi sadece vücudu soğuk böyle buz gibi ölçünce bi normal çıkıyoruz bi 35 lerde çıkıyor dün doktora götürdüm bi sıkıntı görmedi ama sıvı almamız gerektiğini söyledi asla su içmeyen bebeğim var hu neden olur korkuyorum açıkçası nolur bilgisi olam yardımı olabilir mi