kesi levmontu da zaditeni de zyrteci de kullandım kızıma yaklaşık bir syrodr zyrtec kullanıyoruz artı n-kort burun spreyi ile beraber
Alerjik çocuklarda grip olduktan sonra iyileşse bile o geniz akıntısı ve burun tıkanıklığı ya da akıntısı çok uzun sürüyor benim kuzum iki bucuk hafta önce influenza geçirdi burnu bir akmaya başladı hastalık bitti burnu hala dolu Pazartesi kbb gördü sinüzite dönmğş kulağına atmış orta kulak iltihabı olmuş antibiyotik yazdı aferin şurup yazdı ama burnu hala akıntılı . Levmontu 6/7 ay kullacaksın anca etki ediyor
Zaditen uyku yağıyor ayrıca kabus falan yapıyor
Zyrtec kullanıyoruz iyi de geliyor bahara kadar kullanıp sonra levmont + nazoster ikilisine geçeriz
Alerjik cocuklar öyle