Kızlar selam size bişey soracağım annem gecen hafta kalp krizi geçirdi anjiyo yapmışlar doktor bypass olması gerekiyor demiş, ben yurtdışındayım annem ameliyat olursa gitmem gerekecek çünkü babam da felçli sol tarafi tutmuyor yürüyor her işini yapiyo ama yine de yardima ihtiyaci var, ablam annemin yaninda kalacak onunla ilgilenecek ben de babamla ilgileneceğim. 6 aylik kizim var ve 8 yasinda oglum var. Gidersem kizimla gidecegim oglumun okulu var ne kadar kalacagim belli degil, neyse durumu ozetledim gelelim bunalim konuma, kayınvalidem 3 4 gundur beni gordugu yerde insallah yaza ameliyat olur izne gidince bakarsin, cocukla nasil gideceksin onlar idare edemez mi, el kadar cocuk hava degisimi olcak hasta olmaz insallah falan yani beni asiri bunaltti cok uzun oldu kusura bakmayin 😔