serendipity16 benim oğlum da 20 aylık, uykuyla hiç arası olmadı doğduğundan beri bir elin parmağını geçmez benim de gece uyuduğum. 9 aylıkken odasını ayırdım yine uyumadı, 18 aylıkken gece beslenmesini kestim hala uyumuyor. Sizin uykuyla bir sorununuz yoksa zaten 2 yaşa az kalmış direkt 2 yaşta geceyle gündüzü kesseniz. Gerçi belki alışmıştır bilemiyorum da. Dişleri çürümesin diye mi kesmeye karar verdiniz?