Ben de tam bu konuya bakmak için girmiştim uygulamaya. Benim oğlum da 19 aylık. 1 haftadır gündüz uykusuna yatmak istemiyor. Uyutabildiğim zaman da öğleden sonraya kalıyor, 1,5-2 saat uyuyor ve ikindi gibi kalkıyor. Bu sefer de akşam uykusu zorlaşıyor.
Ama gündüz uykusunu bırakmak için de çok çok erken diye düşünüyorum.
Bugün uyutamadım yine. Odadayız ama durmadan ağlıyor, benim de başım ağrıdan patlamak üzere 😭