fsmzpg Ya ne kadar düşüncelisiniz, kız kardeşim doğduğunda annemin sütü yetersizdi, kardeşim sürekli açlıktan ağlar annem de onunla ağlardı. Sağmaya çalışır süt artıran şeyler yerdi, iş arkadaşı sütünü paylaşabileceğini söyledi ve birkaç kez emzirdi kardeşimi. Annem o kadar mutlu olmuştu ki hala anlatır. Ben aç bir bebeğin ağlamasının tüm etik kurallardan üstün olduğunu düşünüyorum. Elbette mama var, kardeşim de yarı mamayla büyüdü ama anne sütü vermek isteyen anneler için o kadar iyi bir şey yapıyorsunuz ki. Dilerim ziyan olmaz sütleriniz, ihtiyacı olan birine gider.