ipeklim Hemdem__ bunlardan ilki güzel, daha önce lastik detaylı kullandım zamanla lastik gevşedi tuhaf durdu
ipeklim Hemdem__  Ben bu tipleri beğeniyorum burnu küt olanlar, elbise ve klasik pantolon vs çok yakışıyor
oylesinebiri__ Hemdem__ sanırım ben hiç hanımefendi şeklinde giyinmiyorum 🤣🤣 hanım hanımcık bunlar hepsi güzel
Hemdem__ oylesinebiri__ Normalde bende hep spor ayakkabı giyiyorum 🤣🤣Nişan diye elbisenin altına uygun ayakkabım yok o yüzden 🤭
Kitsu Ben olsam ikinciyi tercih ederdim. Benim ayaklarım çok üşür o yüzden kışlık ayakkabıları hep yerden biraz yüksek, topuklu alırım. Daha sıcak tuttuğuna inanıyorum 😅
tgcyi Hemdem__ ben ucunu de begenmedim yaa gunluk gibi geldi sanki bana ama zaten gunluk istiyorum diyorsan 3. Bence