parla__ hı 3-5 günlük geliyorlardı annem babam sevdiğim insanlarsa,mecbursam en kotu çocuğun yatağında yatarlar o sürede çocuk yanımda yatardı ama uzun süreli kalma ise ona göre millet sigip sigmayacagina baksın gelsin. Yer yatağı olur bilmiyorum ama önemli olan çocuğum bu bu yıl olmasada sonuçta ilerde mutlaka bir oda çocuğun olmalı o yüzden önce kendinizi düşünmelisiniz bence ,illa yatmalilar derseniz üst kat köşe koltuk odası çocuk odası olabilir,yemek odası da misafir odası olacak şekilde durumunuz olunca ya sığan yatak alınır ya yere yatak atılır kimi salonda kimi orda uyuyabilirler