7 aylık bebeğimi dün öksürük ve hırıltı sebebiyle hastaneye getirdim yatış verdiler bir kaç gün hastanede kalacak hava, serum, antibiyotik kullanıyoruz ciğerleri çok kötü durumda aynı zamanda kalp hastası olduğu için daha çok etkiliyor kızımı bu durumda olan çok kişi var hastanede kızlar dikkat edin rsv virüsü dedi doktor çok salgın varmış asıl sorum şu ki normalde bebeğimi emziriyorum ama kilo alımı yavaşladı sma mama ile günde 1 kez takviye veriyoruz sma mama ile ilgili haberleri görmüşsünüzdür içeriğiyle ilgili sorundan dolayı toplatılacakmış hangi mamayı kullanmalıyız ne yapacağız bilmiyorum hasta olduğu için mama değiştirmek bünyesine zarar verir mi bağırsak mide sorunu falan? Hastanedeyiz zaten ne kadar süre yatacak bilmiyorum doktorla iletişim kuramıyorum şuan öneriniz var mı?