ticktack İyi günler 1 yasında oglum ek gıdadan beri kabız, poposunda sislik ve catlak var. Dolcosoft kullaniyorduk ama şuan bulunamiyor eczaci cuca incir ekstresi diye bi şurp önerdi kullanan var mi acaba ? Yada yerine ne kullanabiliriz
surprizbebe ticktack Hindistan cevizi yağı. Bıkmadan usanmadan tüm kabız bebek başlıklarına yazıyorum😄 şunu bi deneyin allasen ya. Organik olanlardansın ve her sabah bir çay kaşığı yedirin. Kabızlık falan kalmaz
deniz255 ticktack kivi çok güzel bağırsak bozuyor. İlaç olarak bilemiyorum ne olabilir diye biz de dulcosoftla aşabilmiştik kabızlığı
ticktack birbebis_ keçi kefiri almıştım bebegim sevmedi ve içmedi, siz ne veriyorsunuz kefit olarak ve açtıktan sonra 2. Gün veriyor musnuz
birbebis_ ticktack bimde altınkılıç kefir var onu kullaniyorum ben kucuk boyunu buzdolabinda 1 hafta kadar duruyo
surprizbebe surprizbebe incir de ishal yapıyor. Bi anne bebeğine incirli muhallebi yapıyor çocuk onu yiyince ensesine kadar 💩 kronik kabızlıkta belki tek seferde fayda etmez ama
ticktack surprizbebe işte bizin sıkıntıkız bu. Ben incir yedirdim gerçekten ishal oldu. Sonra 2-3 günde bi yedirdim fayda ediyordu, sonra sanki artık baısklık kazanmış gibi hiç etki etmemeye basladi
sevda1919 deniz255 Sizin tamamen geçti mi kabızlık, ne kadar süre dulcosoft kullandınız eğer geçtiyse
aradaderede deniz255 bende dulcosoft kullanıyorum 2. Ayımdayım baya rahat ettik ama bazen kabıza yakın kaka yapıyor canım sıkılıyor sizdede kullanırken bazen olurmuydu? 3 ay kullanmayı düşünüyorum hayırlısı
ahlashilal ticktack ayrıca kayısı yedir bol bol suya koy akşamdan gündüz yedir suyunu içir bunu sürekli yapmaya çalış biz de çok kabız oluyoduk
tulititultitay ticktack aynı durumdayız evet dulcosıft yok osmolak yazdı bizle doktor makat çatlağı için ne yapıyorsunuz?
ticktack tulititultitay osmolok araştırdınız mı içerigi nasıl acaba ? Şuan bitkisel icsrikli bi krem kullaniyorum siz napiyorsunuz acaba
busraduru12 Dulcosoft ne zaman gelecek bilgisi olan var mı Ocak sonu diye söylendi dupalac veriyorum bir işe yaramıyor kuru kayısı veriyorum her sabah yinede düzenli yapmıyor yapıncada kabız
ticktack busraduru12 bana ayın 18-20 di gibi gelecek dediler inş gelir ya bizdede hicbi isr yaramiyor ilk kakasını kabız yapiyor sonrakini yumuşak yapiyor ama ilkinde canı acıdıgı icin ikincisindede yine aglayarak yapiyor
busraduru12 ticktack evet çünkü canları acıdığı için korkuyorlar anestol diye bir krem var o biraz uyuşturuyor doktor vermişti onu sürünce daha kolay yapabiliyor sanki