Çam peletini çok uzun yıllar kullandım, rahmetli güzel kedi kızım çok severdi onu. Kokusuz, zararsız ve doğal diye tercih etmiştim; ama topaklanan bir kum değil, aksine sıvı emdikçe dağılan bir yapıda. O yüzden bebekli evde çok da konforlu olmayabilir. Şimdi kedi oğlum var, çam peletini hiç sevemedi o yüzden bentonit kullandım sizin gibi bir süre fakat o da çok dağıldı ve çok toz yaptı. Biraz alerji problemi olduğu için tozsuz kum aradım ve şimdi feles kum kullanıyorum çok memnunum. Kum kabına belirtilen miktarda kum koyarsanız çok kolay topaklanıyor. Bir de kabın önünde delikli paspas kullanırsanız çıkan kumları çok güzel topluyor.