Ispartali bir arkadasim kendileri yapıyordu ondann almıştım ama ben asla rutin cilt bakımı yapabilen biri değilim. Baska bir arkadaşım maden suyuyla karıştırıp buz dolabinda tutup sabahlari yüzüne sıkıyormus. Cildi güzeldi gerçekten kendisi gül suyuna bağlıyordu