momas ma3 ben ilk defa doğum yaptım ama bazen ara ara sancı vuruyor. Sezeryanlılarda bu durum oluyormuş sanırım epidural iğnesinden dolayı
Hiilyuss ma3 epidural yeriniz acıyor olabilir mi. Yeni dogum yaptıysanız rahim toparlanıyor sancı vuruyor olabilir
dondurmamkaymak ma3 3 yaşında kızım. 1 senden sonra ağrım başladı gece yatarken aşırı ağrıyor özellikle
ma3 Hiilyuss 4 ay 17 gun oldu dogum yapali bide rahim toparlaniyor dedinizde benim karnim dogumdan sonra sis kaldi yani sanki rahim toplanmamis gibi normalmiki bu
dondurmamkaymak ma3 uzanamıyorum hiç. Yani yoruluyorum uzanmak uyumak istiyorum belim ortadan ikiye ayrılıyor resmen ağrıyor hiç rahat değilim. Üstelik ikinciye hamileyim bundan sonra nasıl olurum bilmiyorum çok zor bel ağrısı
oylesinebiri__ ma3 üstünden 1 yıl geçti kronik bel ağrısı yaşıyorum bıçak saplanır gibi bi Anda giriyor ve günlerce geçmiyor
rachelgreen_ Bende zaten fıtık vardı. Sezaryenden sonra maalesef ağrı arttı. En ufak zorlamada belim ağrıyor fıtığın da kalıcı hiçbir tedavisi yok maalesef.
ma3 Hiilyuss benim 4 aylik kiz hic durmuyorki surekli kucakta is yapiyorum spora es degerdir belko ya🤣
oylesinebiri__ ma3 bazen dışarda girince duruyorum insanlar bu deli midir birden duruyor diyorlardır belki 😂