prensesanesi01 Merhaba, bebeğim 4 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz bizde. İki sallanma aparatını da açınca çok sallanıyor bebek uyuyunca kapatmak sıkıntı. Tekerlek kısmındaki tek aparatı açtım. Sürekli o açık kalıyor istediğimde hem hafif sallamış oluyorum hem de uyuduğunda kapatmak zorunda kalmıyorum size de tavsiye olsun belki işinize yarar