Güzel bir post teşekkürler. Tüm kadınlarımızın, çocuklarımızın özgürce yaşayabildiği, sokaklarda istediği saatte endişesiz dolaşabildiği, bir erkeğin yaptığında normal kabul edilen ama kadın yapınca yuhlanmanın bittiği, fiziksel ve psikolojik her türlü şiddetin son bulduğu, ailelerin her zaman evlatlarının özellikle kız evlatlarının yanında olduğu bir dünya diliyorum. Acı çeken bu dünyadan koparılan tüm kız kardeşlerim için çok üzülüyorum. İnşallah 2026 ummadığımız şekilde güzel geçer.