Bebeğime ilk 2 ay hipp organik combiotic kullanmıştım çok da memnundum daha sonra alerji şüphesinden alerji mamasına geçtik. Şu an 15 aylık olmak üzere bir süredir Aptamil pronutra kullanıyoruz 1 yaşından önce şeker içermesi sebebiyle aptamil tercih etmezdim ama büyüdüğü için bir de aptamilin içeriğinin değiştiğini yurtdışında satılan temiz içeriğinin artık bu(pronutra) olduğunu söylemişti bir doktor bu sebeple aldık kullanıyoruz şimdilik memnunum ama Hipp de iyi bir mama.