oyle
yine aynı olurdu hayatım sadece biraz daha özgür , daha hareketli ve sorumsuz olurdum. Açıkçası evlilik ve çocuğun genel hayatımı engellemesine izin vermedim .
Hayatımın olağan akışı içinde eşim bana eşlik etti . Çocuğum da bu hayata dahil oldu .