bonckbeybi Bebeğim 8 aylık hiç dişimiz yok sürekli damaklarinida kaşıyor ve emeklemiyor sürekli ayakta durmak istiyor bu süreçte napmam gerek benim gibi olan varmı acaba?
serpoo bonckbeybi bizmde 8 aydan sonra başladı dişler. Emeklemede kısa sürdü şimdi 10 aylık olacak buldugu yerde ayaga kalkmaya çalısıyo
nursemom05_ bonckbeybi emeklemek her çocuğun yapacağı bi gelişim değilmiş. Yani bebek emeklemeden de direk yürüyebilir. Onun için de endişe etmeyin 🌸
serpoo bonckbeybi evet 2 ay gibi sürede peş peşe çıktı 2 altta tabian dişi 2 üstte şimdi köpek dişi şmdide üst tavşan dişleri çıkmaya basladı
nursemom05_ bonckbeybi bazı bebekler emekleyerek işini hallettiği için yürümesi de geç olabiliyor. Belki sizinki erken yürüyecektir de ☺️
bonckbeybi Hiilyuss anladım teşekkür ederim bilginiz için. Ek gıdada nasıl beslendi pekih dişsiz püre şeklindemi yedirdiniz?
bonckbeybi nursemom05_ inşallah inşallah sağlıkla güzellikle biran önce yürümesini istiyorum 🙈🙈 bebegimden çok ben heyecanlıyım 🙈😂
Hiilyuss bonckbeybi hayır et bile verdim hiçbir seyi kısmadım. Onlar damaklarıyla eziyor merak etmeyin
eylulbebesi_ bonckbeybi 4.ayindan itibaren sürekli dişi çıkacak diye belirtilerle bekledim 12 buçuk aylıkken ilk dişi çıktı 😂
adenveben Aynı durundayız sizinle bizde 9 aylığız ama hiç diş yok. Çok kaşınıyor huysuzlanıyor ama halen yok. Bizde de emekleme yok. Bende emeklemeden yürümüşüm bebekken sanırım oda öyle yapacak diye düşünüyorum 🫠
bonckbeybi adenveben genetik olabilir belki sizin durum 🤭 Tek değilmişim sevindimmi desem nedesem bilemedim inan🙈🤭