Kızlar üç aylık bebeğim var. Çok ağır grip atlatiyorum. Acile gittim doktor sadece parol iç deyip yolladı. Kimsem yok bebeğimin atak zamanı aşırı huysuz. Ateşim 42 leri gördü. Anca anca düştü iki üç gündür ilaçla. Şimdi de boğazım öyle ağrıyor ki öksürük desen onda var. Ne içeyim ne yapayım akıl verin. Yoksa dağa taşa vurucam kafamı