sevdecee ben de home office çalışıyorum ekstra 1 ay ücretsiz izin aldım maddi olarak ihtiyaçtan değil de benimki tamamen psikolojik olarak, iş bana çok iyi geliyor kendimi çok mutlu ve özgür hissediyorum çalışınca, bakıcı bulana kadar annem destek olacak bana, o yüzden tuzum kuru biraz, çok kafama takmıyorum 😀 bizim ilk belirti mama reddi oldu zaten diğerleri de aç kaldığı için beraberinde geldi, mamayı yese doyuyor ve diğer etmenler ortadan kalkıyor, aniden oldu mama reddi