TalentedMom eflininannesi55 çok güzel tadı sadece çikolatalısı güzel ama içerisinde katkı maddesi çok eşime alerji yaptı
TalentedMom surprizbebe hayır aynı marka hatta markanın kendisine yazdım isim değişikliği yapmışlar saf çikolata değil içeriğinde farklı şeyler de var arkasını okumuştum ama tadı güzeldi ben beğenmiştim karamellisini beğenmedim yağ bir şey akıyordu
surprizbebe TalentedMom size aynen yazıyorum Şeker,bitkisel yağ (ayçiçek,fındık),süt tozu, peynirsltı suyu tozu,toz kakao,fındık,emülgatör (ayçiçek kesitini) Bence baya temiz 🫠
TalentedMom surprizbebe bende karamellisi var ekstra olarak aroma verici ve renklendirici yazıyor dediğim gibi çikolatalısı çok güzel