Herkese merhaba, bebeğim 9 aylık bu zamana kadar hiç regl olmadım. Geçen gün kasıklarımda ağrı baskı oldu uzun süre, doktora gittim 1 hafta bekleyelim dedi 1 hafta sonunda rahim kalınlığı 16mm olmuştu çok kalınlaşmış kendi kendine sökülemiyor belli ki primolut n âdet geciktirici ile söktürelim dedi.
Sezaryen ile doğum yaptım ve doğum sonrası kanamam çok olmuştu hatta kan nakli vs yapıldı atoni durumu gerçekleşti. Ama hastaneden çıkınca kanamam azdı 40 gün bile sürmedi. Yine de hiç ama hiç regl olmak istemiyorum fobi oldu bende. Üstüne şimdi duyduğuma göre regl hem sütün tadını değiştiriyormuş hem de miktarı azaltıyomuş. Kızım emzik biberon kullanmıyor ek gıdada çok başarılı değiliz bu durum beni daha da korkuttu. Doğru mu bu denilenler😞😞