3 yaş ve 2 yaş çocuklarımla hazırlanmaya çalışıyorum dkakdjjs tabiki inanılmaz kendimi verwmiyorum kaplumbağa gibi ilerliyorum ama hiç yoktan iyidir 😂 genelde akşam 10 gibi uyuyorlar 12ye kadar çalışıyorum bide öğlen 1 saat kadar çalışıyorum. Hafta sonları eşim evdeyken çocuklarla duruyo ben bi 2 saat de artı olarak çalışıyorum. Mat Türkçe temelim biraz var tarih coğrafya hiç yok şuan sadwce tarih çalışıyorum