ZeydsMom hayır uzun olmak zorunda değil işte bende sağlığı yerinde mi diye endişe ediyorum ya doktorlar daha hiç boyunu ölçmedi sağlık ocağında en son bir yaş aşısında yatar pozisyonda ölçmüştü onu da bana söylemediler iştahı sıkıntılı zayıf bir bebek zaten o yüzden herkes de görünce boyu kısa diyorlar bende dert edinmeye başladım bunu moralim çok bozuluyor sırf bunun için de doktora götürsem ne der doktor bilemiyorum