minnakanneyim ben de emin olamamıştım eczacı on damla demişti doktora sormayı unutmuştum emin olamamıştım uygulamadan bakmıştım kaç damla veriyorlar diye herkes kilosunun 1-2damlanın üstü verilecek demişti o yüzden ilk yedi damla vermiştim bir ay sonra tekrar kontrole gittiğimizde doktora sordum on damla verilecek dedi ben de hala öyle devam ediyorum