Gizemka14 canım bızde 4yasımdakı kizimdan eşime gectı kızımın dil üstü mantar gıvı oldu ate 40 oldu resmen bende o kaşar ağır olmadı dünden berı oğlumda var ama ben dün daha ateş görmeden hemen hastaneye doktorunuza götürdük ınfulanza ılacı antıbıyotık ve hızım azcık cıgerde bronsıt vardı ventozol ilaç verdi atesı 38 üstüne cıkmıypr ama huzursuzluk baya var oglumda 1yas 4 günlük