alpaslanmom_ 10 aylık oğlum var ve ben karnımda hala hareketlerini tekmelerini hissediyorum yani korunmasam diyeceğim ki hamileyim o kadar 😀 hisseden var mı benim gibi merak ediyorum ?
UrbanMom alpaslanmom_ olabilir dün esimle konuşurken diyordum ki bu cocuk 9 ay dogru duzgun tekmelemeden durdu nasil durdu anlamıyorum simdi asla durmuyor dedim 😂 cok uslu olur dedim aksine yaramaz oldu
myangelson alpaslanmom_ benim hep ayakta veya otururken denk geliyor ya😄 çok tuhaf bir his aynı hamileymis gibi 😂
alpaslanmom_ myangelson dimi özlüyor insan ama sonra kendine gel diyo daha yediğin kışı unuttun mu diyo 😀😀
myangelson alpaslanmom_ ay yok yok ben hiç özlemiyorum şuan ne kadar zor olsa da hamilelik mı doğumdan sonrası mi deseler doğumdan sonrası derim😄 çünkü benim hamilelik çok zor geciyor ekstra riskli gebelik oluyor 🥲 hem serklajli hem tansiyon yüksekliği falan aman aman 🥴
Dondurmalikahve alpaslanmom_ Bağırsak sınırları doğum sonrasında hassaslaşıyor ve ortaya tekme hissi gibi bir şey çıkıyor. Sebebi de hormonların tekrardan normal hale gelmesinde kaynaklı. Posta yazarken de bana oluyor şu an beyin bunu okuyunca galiba sinyale geçti.
Dondurmalikahve alpaslanmom_ Aynen değişik şu an bağırsaklarım hala kıpırdıyor galiba psikolojik ben doğum yapalı 7 yıl olacak neredeyse 😃
mutlukidss Bu aralar bana da oluyor hatta korkuyordum da allah Allâh hamile miyim ben karnımda bi hareket hissediyorum diye çok korkmuştum demek ki bundan dolayıymış🤣