bilgndzz Mart ayında Doğum yaptım. Mayıs ayı itibariyle doğum yardım parası almaya başladım ancak aralık ayı yatmadı. Sisteme baktığımda ikametgah adresim Türkiye dışında olduğunu söylediler. Başına gelen var mı
sdnrmrll Aynı şeyi bende yaşadım benim de aralık itibari ile kesildi ama ben adres değiştirmedim e devletten başvuru tekrar yapın ben öyle yaptım onaylanmış bakalım yatacak mı bilemiyorum