meliketekinn Bizim 7. Ay kontrolümüzde doktorumuz emekliyor mu diye sormuştu. Bizimki de öyle yuvarlanarak gidiyordu ve doktorumuz istediği yere gidiyorsa o da emekleme sayılır demişti. Sonrasında yavaş yavaş ellerinin üzerine kalkmaya başladı daha sonra dizlerinin üzerine. Elleri ve dizleri üzerine kalkınca da hemen emeklemedi öne arkaya sallandı bi süre 😄 Sonrasında sürünme en son emekledi. Daha 1 hafta 10 gündür falan da bana tutunup ayağa kalkmaya sonra beşiğine tutunup ayağa kalkmaya başladı yani 9 aylıkken. Bende çok stres yapmıştım emeklemiyor vs diye ama arka arkaya hepsini yaptı. Bu arada belki de emeklemeden önce yürür.