atlyhh Kararlılığınızı sürdürmelisiniz. İllaki yiyecek. Ve açlıktan ölecek kadar aç kalmaz hiçbir çocuk. Büyüdükçe ekranla yiyen çocukları incelerseniz ağır çekimde çiğnediklerini, çiğnemeyi unuttuklarını, daha çok daldıklarını dikkatlerinin dağıldığını farkedersiniz. Yani bugün ekranla yer ama yarın çok daha zor olur çünkü kendi yiyebileceği çağda yememeye başlar. 2 yaşındaymış zararın neresinden dönülse kâr. Az az yer sonra porsiyon artar.
Kızım yemediği zamanlar ben yer sofrası kurardım. Hepimize tabak hazırlardım. Tavuk et makarna falan onun da uğraşacağı yemeye çalışacağı şeyler, şekilli çatal bıçak. Kim önce bitirecek yarışması yapardık. O yemekle oyalanırken ben arada ağzına verirdim. Yemekle uğraşmaktan ekranı görmezdi gözü. Döke saça yerdi.