sena2345yusuf bebelac
Sarı kutu olan mamalar
6 aylıkken 2 numara kullanıyordum 9 aylıkta 3 numaraya geçtim şimdi 1 yaşında 4 numara kullanıyorum
Bebelac gold da var ama ben onu almıyorum doktora sorduğumda içeriğinde çok Bi fark yok ikisinin dedi
O yüzden bende gold olanı almadım fiyatı da diğerine göre Bi tık yüksek oluyor bide her zaman numarası bulunmuyor diye
Markette mama bölümünde bebelac yazan sarı kutulardan alabilirsiniz