6 aylık bebegim dogudugundan beri sma optipro kullaniyorm. Fakat dün mamanin icinden 2 cm uzunlugunda ip cıktı. Aradm sikayette bulundum .mamayi istediler inceleme yapcsklarmiş. Su an da sma mamalarinin bazilari toplatiliyormus. Sma almam bir daha. simdi hangi kullanayım tavsiyelerinizi bekliyorum