Ben de böyle bi post açmıştım, uyanıklık sürelerini biraz daha uzattık hatta 2 uykuya düştük biraz sancılı oluyor daha erken uyuyor ama sanki biraz iyileşti gibi aman maşallah diyim de. Odanın içini serin tutuyorum daha derin uyuyor, 1 tog uyku tulumuyla