Merhaba kızlar 11 aylık bir bebeğim var 10 gündür geceleri ¾ de kalkıp birkç saat uyumayıp sonrasında uyuyor mesela uyanıyor ama keyifli huzursuz değil son 2 gündür bi huzursuzluğu var gerçi gece 2’lerde kalkıp sabah 6/7 lerde anca uyuyoruz birde evde kreşe giden bir çocugum daha var maalesef sesten oda uyanıyor 2 gundur 🥺 bu döngüden nasıl çıkacağız ya aşırı uykusuz kalıyorum ve cok yorgun oluyorum uyuyamadığım için varmı bu durumu yaşayan bu aylarda diş mi atak mı geçiş mi çözemedim umarım kalıcı değildir … bu arada gunduz 2 uyku yapıyor sadece