suheyla92 öncelikle çok teşekkür ederim canım , bu gaz bitmeyecek mi artık ya ? 3 ay olunca biter dediler hâlâ ıkınma , hâlâ gaz . Vallahi yıldım artık , gaz damlası kullanıyorum ben de . Masajlar , kiraz çekirdeği… hiçbir faydasını göremedim çok yoruldum ne zaman biter bu gaz peki ? Bide Moro refleksi var , uyusa da kendisini uyandırıyor