Bir yazı okumuştum, bir araştırmada çalışan ve çalışmayan annenin bebeğine ayırdığı verimli zaman diliminin aynı olduğundan bahsediyordu. Gün boyu yanında olmak değil mesele, önemli olan onunla ne kadar verimli zaman geçirdiğimizmiş. Belki sizinde içinize biraz su serper.
Önceden çalışmayınca ev hanımı olunca laf söz edilirmiş, şimdilerde ise çalışmak durumunda kalınca ya da çalışmayı tercih edince laf söz ediliyor. Sosyal medyaya aldanıp moralinizi bozmayın. Boşverin kimin ne dediğini, çocuk sahibi olmak eşiniz ve sizin kararınızdı. Çalışıp çalışmamakta yine sizin kararınız.