İlk seferde emzirme danışmanı buldum Denizli’de yaşıyorum belki aynı yerdir tavsiye vereyim ama ilk gelen hanım hiç bir şey yapamadan gitti sonra dr um bana emekli olmuş tecrübeli bir ebeyi tavsiye etti evime geldi ve evet bebeğim doyana kadar emdi inanmazsın ne meme ucu ne yarası hiçbir problem olmadı o an halbuki her yapamayan bahane buldu bende . Maalesef kısa süreli kaldığı için ebe hanım bebeğimi sonrasında tek başıma yine beceremedim ve sarılık olduğu için biberonu verdim çünkü şekeri düşmüştü emzirme ile uğrayacam diye . Ama şuan çok pişmanım keşke yalvar yakar ebeyi saatlerce günlerce tutabilseydim yanımda bir defayla olmuyor çünkü