fatmaa411 sen değil seni bunu düşünmeye mecbur bırakanlar, küçücük bebeklere verilecek mamayı denetleyemeyenler kafayı yesin bu lohusa anaların ahlarıyla nasıl yaşayacak nasıl ölecekler bilmiyorum. Benim kızım da mamayla büyüdü hâlâ mama içiyor yediğimiz hormonlarla ilaçlarla hayatta kalmamız mucize süt nasıl gelsin? Bebeğinde kusma ishal vs bir belirti yoksa üzme kendini at mamayı çöpe. Evolvia tavsiye ederim mama konusunda da.