ndndmc benim bebeğim aşırı derecede kusuyor hatta 800 gr aldıktan sonra arttı yarın doktora gidecektik bu yüzden hatta post bile açmıştım parti numarası yok ama bende değişcem yine de hatta bi arkadaşım da onu kullanıyor onun bebeği de bu şekilde süreki kusuyor