Merhabalarr öncelikle bütünnn önerilerinizi deneyimlerinizi lütfen benimle paylaşır mısınız 🙏🏻🙏🏻
Erkek bebeğim için
🔹1 numara yenidoğan Sleepy Bio Natural
kullandım. Doluyordu ve sızdırma yaptı.
🔹2 numara Prima Premium Care
kullandım. Hediye gelmişti. Çok memnun kaldım. Hatta gece boyunca değiştirmememe rağmen hiç taşmıyordu. Ama bence çok çok pahalı.
🔹3 numara Molfix Pure & Soft kullandım.
3 numaraya geçerken burada anket açmıştım molfix önerdiniz. Pure and softu araştırmalarım neticesinde üç molfix arasında en başarılı bulduğum için şans vermek istedim. Arka beli lastikli. Yumuşak. Sözde diğer serilere göre c şeklinde yapısı varmış tam sarıyormuş. Diğer serileri kullanmadığım için bilmiyorum farkı. Ama bu sefer bez hiç ıslanmadan kenardan sızıyor. Cırt kısmının emici olduğunu düşünmüyorum ya da bacak arasından sızıyor.
Bezim azaldığı için yeniden 3 numara bez alacağım fakat ne yapmam lazım? Farklı marka önerileriniz var mı? Ya da kilot bez mi cırtlı mı sizce? Kilot bezde daha mı iyi sızdırmaz? Peki kilot bezde göbeği sıkıyor mu? Aynı bedende mi kullanmalıyım?