hulu61 Bebeğim 10 aylık ama 2 haftadır (sütüm çokda azaldığı için sanırım ) beni emmiyor sadece dudaklarını oynatıyor arada 2 3 yudum alıyor almıyor. Tamamen emmeyi bırakırsa birşey yapmama gerek var mı ? Mastit olmak istemiyorum önden önlemimi alayım 🥹
ahlashilal hulu61 emzirme bırakma videoları var onları izleyin gece çocuk uyurken emzirin emmiyosa sağım yapın yoksa süt birikir mastit olursunuz