Bakın her vücut döküntüsüne her mukuslu kakaya , yeşil ,
kakaya egzama atopik ürtiker, alerji demekten vazgeçin …. herkes doktor olmuş.
Her postaa ( aaa bu süt alerjisi , bizdede oldu ) diyet yaptım geçti.
Ya siz doktorumusunuz?
Doktorların bile tani koyması için bir süre test yaptığı şeyi nasıl uzaktan tanı koyuyorsunuz?
Hani nerde deri testi hani nerde kakada kan
İlk kez anne olanlar tecrubesiz olanlar var siz diyet yaptım geçti yazdığınız için diyet yapsa o annenin sütü kesilse azalsa bunun vebalini alabiliyormusunuz?
Doktorculuk oynamayın lütfen.
(Olabilir, doktorunuza danışın ) Kelimelerinde arada kullanın.
Yazık ya gerçekten küçücük bebeklerin günahına giriyorsunuz.
(Mukusda alerjiden olmaz açın okuyun biraz madem doktorculuk oynucaksiniz tam yapın çocukların tükürük salgısınin artmasından olur.