civcivmom oğlum da hafta sonu ani başlayan yüksek ateş,öksürük,grip hali,halsizlik oldu ertesi gün hemen götürdük İnfulenza denildi bende anlamıştım zaten çünkü geçen sene de geçirdi. İlacı başladık ertesi gün ateş kayboldu,belirtileri hafiflemeye başladı. İlk 2 gün içinde ilaca başlandığı takdir de çok ilerlemeden geçip gidiyor merak etmeyin.