Bir kaç haftadır bebegim beni bunalttı ne uyuyor ne bıraktıgım yerde duruyor pesimden aglıyor gece uykuları da berbat gözleri kapalı ama hep aglayarak kalkmaya calısıyor uyutmam saatler alıyo hep kıpırdıyo dalamıyor 6. Atak dedikleri mi diş mi ne zaman gecer çok zorlanıyorum artık